嗎? 

沒有退路

只有往前

置之死地而後生

圓滿

究竟

歸空

「微笑,送給打擊你最深的人。」

「成功,不能奢望別人給。」

如來如無來

萬法啟一心

究竟非究竟

色空亦有色

涅槃非涅槃

琉璃照虛空

歸性回原子

 

 

Why does the sun go on shining
太陽為何依然照耀

Why does the sea rush to shore
海浪為何拍打著岩岸

Don't they know it's the end of the world
難道它們不知道這是世界末日

'Cause you don't love me anymore
因為你不再愛我了

 Why do the birds go on singing
鳥兒為何依然歌唱

Why do the stars glow above
星星為何在天上閃耀

Don't they know it's the end of the world
難道它們不知道這是世界末日

It ended when I lost your love
當我失去了你的愛

 I wake up in the morning
當我清晨醒來

And I wonder why everything's the same as it was
納悶著為何一切如常

I can't understand, no I can't understand
我無法了解,我真的無法了解

How life goes on the way it does
生命怎會像往常一樣運行

 Why does my heart go on beating
我的心為何仍在跳動

Why do these eyes of mine cry
我的雙眼為何在流淚

Don't they know it's the end of the world
難道它們不知道這是世界末日

It ended when you said goodbye
當你說再見的時候

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    miing 的覺塵了塵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()